zaterdag 4 januari 2014

week 1 crochet-along-stripey-blanket

Weer een leuke uitdaging gevonden! Via Facebook een crochet-along-stripey-blanket haken.
Iedere week 2-4 toeren met andere steken. Het is een hype! Via FB doen er al ruim 1800 mensen mee en via haar blog doen er ook een aantal mee.

De FB pagina heet: Dutch Crochet, a Granny a day 2013.  Je moet wel even lid worden van de groep.
Op het blog van Terray kan je ook de patronen volgen.
Het origineel in het engels vind je op het blog van Hannah: "notyouraveragecrochet"

Ik ben al begonnen! De kleur crème is helaas overal uitverkocht maar ik denk dat ik die er ook nog bij ga doen om het wat neutraler van kleur te maken...
Ik gebruik het garen van Stylecraft DK special. Haakt heerlijk!
Het gaat waarschijnlijk 42 weken duren, dus ik ben er wel even zoet mee!





Geen opmerkingen: