zondag 15 juli 2018

Eindelijk af, de Hollanddeken. In 2015 mee begonnen met een CAL, in augustus toen alle blokken af en begonnen met in elkaar zetten. Maar dat is zooooo saaaaaai... dus wegggelegd. Af en toe een paar blokken gedaan en weer weggelegd, ook omdat ik eigenlijk al wel genoeg dekens had gehaakt. En opeens dacht ik aan mijn schoonzus in Zweden, die van alles wil hebben wat met Holland te maken heeft. Maar ja, opsturen is het net niet, zwaar en er verdwijnt nogal eens wat vertelde ze eens. Ook om mee te geven aan schoonmoeder in het vliegtuig is te zwaar. Tot oudste dochter laatst liet weten met vriend naar Zweden te gaan, met de auto! Oreka! Maar dan moet hij wel af... En werd het warm... Maar het is gelukt! In augustus verhuist dit naar Zweden!


2 opmerkingen:

Unknown zei

Hallo Annemieke, ik ben maar even zo vrij om je een berichtje te sturen. Heb in 2015 ook het pakket gekocht van deze deken de Holland Cal 2015 maar heb maar 6 weken van het patroon. Op de facebook pagina is het patroon niet meer te vinden, alle bestanden zijn weggehaald en de winkel Van Zus bestaat ook niet meer. Zou jij me aan de rest van het patroon kunnen helpen, baal als een stekker dat ik het niet heb. Alvast bedankt voor het lezen van dit bericht en ik wacht jouw reactie af. Groetjes Monique van de Wiel uit Gennep

Annemieke zei

Hallo Monique, sorry voor de late reactie maar ik ben hier niet meer zo actief... Laat maar weten als je nog iets nodig hebt via avandersijs3@gmail.com, dan reageer ik zsm!